Pokud se i po přečtení návodu potýkáte s problémy, napište nám email na info@fagos.cz nebo pomocí kontaktního formuláře v menu "Kontakt".
Registrace uživatele Jméno Příjmení
Zasíláme Vám Vaše přihlašovací údaje:
Jméno | |
---|---|
Příjmení | |
Ulice | |
Město | |
PSČ | |
Telefon | |
Heslo |
Po přihlášení na https://www.fagos.cz/ můžete nakupovat v našem obchodě,v případě že jste již nakupovali, máte k nahlédnutí historii Vašich objednávek.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
Pokud si přejete nakupovat s velkoobchodními cenami, je nutné požádat o zpřístupnění na email info@fagos.cz. Jakmile proběhne zpřístupnění, stačí se vždy přihlásit správným účtem a veškeré ceny se Vám budou ukazovat už jen pro velkoobchod.
Pokud si chcete zkontrolovat, zda máte zpřístupněné velkoobchodní ceny, pokračujte těmito kroky:
1. Vyberte z menu “Dekorace z cukru”.
2. Pokud se Vám zobrazuje cena “37,00 Kč”, máte velkoobchodní ceny, v opačném případě Vám nebyly zpřístupněny nebo jste přihlášeni jiným účtem.
1. Klikněte na ikonu “VÁŠ ÚČET” v pravém rohu hned pod hlavním menu.
2. Klikněte na možnost “Přihlásit se”.
3. Objeví se formulář k vyplnění přihlašovacích údajů: E-mail a Heslo. Vyplňte přihlašovací údaje a klikněte na tlačítko “PŘIHLÁSIT SE”.
4. Pokud proběhlo přihlášení správně, objeví se okno “Přihlášení proběhlo korektně, můžete pokračovat !”.
V opačném případě Vás to vrátí zpět na přihlašování, zadané údaje nebyly správné. Zkontrolujte si podle emailu s přihlašovacími údaji, zda máte správně zadaný email a heslo (POZOR NA MEZERY) nebo klikněte na možnost: “Zapoměli jste heslo ?”.
1. Můžete si zkontrolovat stav přihlášení kliknutím na ikonu “VÁŠ ÚČET” v pravém horním rohu hned pod hlavním menu.
2. Po kliknutí by se Vám správně mělo ukázat:" Jméno | Můj účet | Historie objednávek | Odhlásit se "
Může se však stát, že se objeví znovu možnost přihlásit se a vytvořit účet. Pokud jste neprovedli odhlášení, zkuste obnovit stránku případně kliknout například na zboží, obvykle dojde k nápravě.
V případě, že se potýkáte s tímto problémem opakovaně, napište nám prosím tuto skutečnost na email info@fagos.cz nebo pomocí kontaktního formuláře v menu "Kontakt".
1. V případě, že potřebujete obnovit heslo, klikněte na možnost: “Zapomněli jste heslo ?” na stránce Přihlášení. Otevře se možnost “ZASLAT ZAPOMENUTÉ HESLO.”
2. Zadejte email k účtu, ke kterému potřebujete obnovit heslo a klikněte na tlačítko “ODESLAT HESLO”.
Po zadaní správného emailu, ke kterému existuje účet, se ukáže okno “Na Váš e-mail byly odeslány Vaše přihlašovací údaje !”
Pokud se objeví okno “Zadaný e-mail se v databázi nenachází !”, je možné, že jste zadali nesprávný email nebo došlo k překlepu. Pokud je však zadaný správně a přesto se objevilo toto okno, email neexistuje v naší databázi a je potřeba provést registraci.